Bijbelstudie

…leef als nieuwe mensen, doordat jullie op een nieuwe manier gaan denken [, namelijk op Gods manier]. Dan zullen jullie ook anders gaan leven. Dan zullen jullie weten wat Gods wil is. En alles wat Hij wil is goed, mooi en volmaakt. Rom. 12:2

Donderdag 13 december is er weer een bijbelstudie-avond. Tekst voor tekst neemt Johan van Ooijen ons enthousiast mee door de Romeinenbrief-hfst 12.
We beginnen om 20.00 uur -Dorp 35/Oranjekade in Polsbroek.

Johan werd in 1982 geboren in een gezin met gelovige ouders. Van jongs af aan leerden zijn ouders hem ontzag voor God en de noodzaak van het lezen van Zijn woord. Na zijn wedergeboorte in 2005 ontstond er een diepe honger naar het kennen van God. In 2008/2009 volgde hij samen met zijn vrouw Cindy fulltime de School for Harvest and Ministry en zo wortelden ze steeds dieper in Gods waarheid. Vanaf die tijd groeide ook de bediening van het woord in zijn leven. Eerst sprak hij voor kleine Bijbelstudiegroepen, later tijdens de zondagmorgen en dit groeide uit tot een wekelijks voorgaan tijdens erediensten en het parttime lesgeven aan de School for Harvest and Ministy in Zwijndrecht.
Als docent aan deze Bijbelschool ontdekte hij de noodzaak voor gezond en gebalanceerd Bijbels onderwijs voor iedere discipel van Jezus Christus. Hieruit ontstond enkele jaren geleden in zijn hart de visie voor een Bijbelschool in Sliedrecht.
Voor hem persoonlijk is het belangrijkste aspect van het christelijke leven onze karaktervorming als kinderen van God. Voor een goede karaktervorming is het kennen van God noodzakelijk, zodat we uiteindelijk kunnen veranderen naar het beeld van God.

1 reactie

  1. Elly op 9 januari 2019 om 15:51

    Ja,daar wil ik graag op reageren.Ik word er altijd weer zo blij van van deze avonden.Het is zo vol van waarheid,de uitleg over de Romeinenbrief.Ik gun dit echt aan iedereen.

Laat een reactie achter





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.